Vilket Påskägg jag fick

Påskägg på 5000 bath

Jag blev verkligen superglad i morse när jag surfade runt på Facebook och fick se att jag hade vunnit i en tävling hos Olearys S.B.D i Ban Phe. Det gällde en vinst på 5000 bath från Olearys S.B.D i Ban Phe. Olearys i Ban Phe är en delikatessbutik med kombinerad restaurang inne i stan.
Olearys har även en webbutik där man kan beställa flera olika godsaker som kan skickas över hela Thailand.

Eftersom vi åker hem till Ban Phe i sommar passar detta perfekt, 5000 bath är mycket pengar i Thailand och man kan äta/köpa mycket gott hos Olearys.

Tusen tack för detta underbara påskägg med vinst på 5000 bath. Kan inte med ord beskriva hur tacksamma jag är att jag vann.



Länk till Olearys Facebooksida

Välkommen till paradiset och det genuina Thailand

0 comments

Hej

Berätta gärna hur du hittade hit.
Tack för din kommentar,