Tiden går fort när vi har roligt!

Bee Happy i Ban Phe

Be Happy - riktigt mysigt ställe och god mat. Ligger mot Kim Beach, en bit innan.


Capoon - giftmanet. Hittades på Be Happy Beachen.


Precis jämte Be Happy
Gammelmormor firar songkran - 84år.


Killen i vit T-shirt är förståndshandikappad och bor ute, han får mat och kläder. När jag såg honom hade han olika tofflor på sig. Jag köpte nya till honom och han blev jätteglad!


Fångad av en vattenstråle


Songkran den 19 april


Munkar vid Songkran firandet Vid Poo och Pelles lilla by.


Husödla - mycket bra att ha!

4 comments

  1. Ååååh. Bee Happy. :-)
    I LOVE!!
    De har verkligen den godaste maten och perfekt läge vid vattnet.
    Längtar jag tillbaka? Oh yes.

    SvaraRadera
  2. Finnpajsaren: Nej men vad KUL!! Vi bara älskar stället också!

    Me too!!

    SvaraRadera
  3. Kan glädja er med att jag och min dotter som är på semester i Thailand håller på att fixa en helt ny meny åt vår vän Buddha. Samma rätter, samma priser men lite snyggare och sammanhållet.
    Lite gratis extraknäck åt en schysst lirare helt enkelt.

    SvaraRadera
  4. Hej Jörgen:

    Åh vad roligt och det uppskattas säkert av alla. Han är riktigt schysst och rolig.
    Trevligt att du tittade in. Välkommen åter.

    SvaraRadera

Hej

Berätta gärna hur du hittade hit.
Tack för din kommentar,