Ban Phe i bilder

Några bilder från Ban Phe

Utsikt över Suanson Beach som ligger ca 300 m från vårt hus i Pinery Park Beach Resort. 

Suanson Beach Ban Phe

"Vår" hund Tassen, nu är hon vaccinerad och har halsband.


Ta en tuk-tuk taxi från Christie´s

Christies Ban Phe

Våra cyklar - den blåa är för herrar och den röda för lättviktare.

Swethaiparadise Ban Phe cyklar

Vårt paradis i Pinery Park Beach Resort, dit längtar jag jämt!

Pinery Park Beach Resort

Giftspindel? Inte en aning men otäck ser den ut i alla fall.

Spider Thailand

7 comments

  1. Förstår att du längtar....jag lägtar också fast åt andra hållet!!!

    SvaraRadera
  2. Ja du Stina nu längtar man ännu mer. Fast fortfarande över 100 dagar innan man är på plats.

    SvaraRadera
  3. Fina bilder, jag riktigt känna den varma sanden mot fötterna......

    SvaraRadera
  4. Ja nu är det mindre än 8 veckor tills man är där igen,underbart,eller hur?

    SvaraRadera
  5. Nu närmar det sig med stormsteg, åker den 29 dec
    och kommer att hålla koll på ditt hus, ligger ju rätt över gatan i underbara Pinery
    hälsar moje & ann i villa Mamas

    SvaraRadera
  6. Finne: Tusen tack! mamma tog bilderna när de var nere.

    Annika: Ja jag förstår det ;-)

    Fredrik: Ja men det går fort tror jag!

    Annika: Mmmmmmmmmm jag med, längtar!

    Lisbeth: Åh vad lyxigt Lisbeth! Härligt!

    Villa Mamas:
    Åh underbart för er med! Ja det låter ju kanon, vi kommer ha hyresgäster där nästan hela tiden också.

    Kram till alla
    /Stina

    SvaraRadera

Hej

Berätta gärna hur du hittade hit.
Tack för din kommentar,